Radmila Igrutinovic

Kako da prodaješ bez popusta?

Ukoliko proizvode i usluge stalno prodaješ preko popusta, tvoji kupci će se naviknuti da kupuju isključivo na popustu i neće vrednovati iste po punoj ceni. Popusti smanjuju vrednost tvojih proizvoda i usluga u njihovim očima, i urušavaju tvoj brend.

Isto tako, stalni popusti tvojim kupcima govore da i sama ne veruješ u ono što nudiš, kao ni u cenu koju si postavila. Zašto bi onda verovali oni?

Fokusiraj se na to da daješ kupcima i klijentima vrednost umesto popusta.

Nastoji da im isporučiš jedinstvenu vrednost, ona koja se razlikuje od konkurentske. Objasni im zašto tvoji proizvodi ili usluge vrede baš toliko i po čemu su to jedinstveni.

Kada tvoju ponudu kreiraš da se razlikuje od ostalih i daješ dodatnu vrednost, tako izbegavaš konkurenciju i takmičenje u cenama.

Kako da prodaješ bez popusta?

Ukoliko proizvode i usluge stalno prodaješ preko popusta, tvoji kupci će se naviknuti da kupuju isključivo na popustu i neće vrednovati iste po punoj ceni. Popusti smanjuju vrednost tvojih proizvoda i usluga u njihovim očima, i urušavaju tvoj brend.

Isto tako, stalni popusti tvojim kupcima govore da i sama ne veruješ u ono što nudiš, kao ni u cenu koju si postavila. Zašto bi onda verovali oni?

Fokusiraj se na to da daješ kupcima i klijentima vrednost umesto popusta.

Nastoji da im isporučiš jedinstvenu vrednost, ona koja se razlikuje od konkurentske. Objasni im zašto tvoji proizvodi ili usluge vrede baš toliko i po čemu su to jedinstveni.

Kada tvoju ponudu kreiraš da se razlikuje od ostalih i daješ dodatnu vrednost, tako izbegavaš konkurenciju i takmičenje u cenama.

 

Jer kada budu donosili odluku, daćeš količinu vrednosti dobijaju u odnosu na ono što bi trebalo da plate. Na njihovu odluku prilikom odabira, uticaće vrednost, ne cena, odnosno suma novca koju je potrebno da izdvoje.

Zato svoju ponudu i svoj brend gradi na višoj vrednosti umesto na nižim cenama.

 

Pronađi način kako da u svoju ponudu uvrstiš dodatnu vrednost. Obogati je samim detaljima koji za njih imaju vrednost, i to onim kojeg kupac ne očekuje. Jer upravo to malo može biti ono što pravi veliku razliku za tvoj biznis i brend.

 

Podeliću svoje iskustvo sa kupovinom u kojoj sam dobila niz dodatnih vrednosti.

 

Jednom prilikom i sama sam bila u ulozi kupca, gde su mali znaci pažnje učinili da se osećam posebno. Da se osećam kao osoba, a ne samo broj sobe u tom hotelu. Donela sam odluku da prolećni raspust porodično provedemo u termama i izbor je bio Terme Olimia u Sloveniji.

 

Još na samom dolasku u hotel pokazali su pažnju kroz personalizovane poklone koji su nas čekali u sobi. Bili su to drveni privezci u obliku naših horoskopskih znakova. Proverili su u kojem smo mesecu rođeni prilikom predaje pasoša kada smo se prijavili i postavili dok su spremali sobu za naš ulazak. Mnogo simpatičan gest za dobrodošlicu.

 

U sobi su nas čekali i dečiji bade mantili zajedno sa dečijim hotelskim papučama. A u kupatilu pored naših i njihove kupkice i sapunčići, na sve su mislili. Da ne opisujem reakciju curica i njihovo oduševljenje, prilično je jasno.

 

Ali ono što me je posebno oduševilo, jeste to što smo prilikom odjave iz hotela dobili paket užine za put. Pored sendviča, vode i voća u njemu su bile i dve bojanke sa mini drvenim bojicama kao zanimacijom deci tokom vožnje. Poznato je koliko su mala deca nestrpljiva tokom putovanja kolima, ovako im je bila okupirana pažnja na nekoliko sati. Genijalno zar ne?


Pitanje je da li to svaki hotel može da ponudi?

 

Da, naravno da može, jer posle doručka ostaje dovoljno hrane na stolovima, sasvim dovoljno da se spakuje užina po minimalnoj ceni koštanja za taj hotel. Ali da li svi hoteli to i rade? Ne, ne radi ogromna većina. Zapravo, ovo je jedini hotel u kojem smo dobili takvu pažnju, a obišla sam ih dosta.


Iskustvo koje sam imala prilikom boravka u pomenutom hotelu je nešto što se pamti i prepričava. Iskustvo koje me ne ostavlja ravnodušnom, već naprotiv oduševljava. Sasvim sigurno će oni ponovo biti moj izbor hotela za neki naredni porodični odmor. Biraću ih po ceni koju postave, jer njihova ponuda za mene i moju porodicu ima vrednost.


Zapamti, male stvari prave veliku razliku. Zato pronađi koje su to male stvari u tvom biznisu i pruži iskustvo i vrednost koje tvoje kupce i klijente neće ostaviti ravnodušnim. Tada ćeš svoje proizvode i usluge prodavati na osnovu više vrednosti, a ne nižih cena.

Kako da prodaješ bez popusta?

Ukoliko proizvode i usluge stalno prodaješ preko popusta, tvoji kupci će se naviknuti da kupuju isključivo na popustu i neće vrednovati iste po punoj ceni. Popusti smanjuju vrednost tvojih proizvoda i usluga u njihovim očima, i urušavaju tvoj brend.

Isto tako, stalni popusti tvojim kupcima govore da i sama ne veruješ u ono što nudiš, kao ni u cenu koju si postavila. Zašto bi onda verovali oni?

Fokusiraj se na to da daješ kupcima i klijentima vrednost umesto popusta.

Nastoji da im isporučiš jedinstvenu vrednost, ona koja se razlikuje od konkurentske. Objasni im zašto tvoji proizvodi ili usluge vrede baš toliko i po čemu su to jedinstveni.

Kada tvoju ponudu kreiraš da se razlikuje od ostalih i daješ dodatnu vrednost, tako izbegavaš konkurenciju i takmičenje u cenama.

Kako da prodaješ bez popusta?

Ukoliko proizvode i usluge stalno prodaješ preko popusta, tvoji kupci će se naviknuti da kupuju isključivo na popustu i neće vrednovati iste po punoj ceni. Popusti smanjuju vrednost tvojih proizvoda i usluga u njihovim očima, i urušavaju tvoj brend.

Isto tako, stalni popusti tvojim kupcima govore da i sama ne veruješ u ono što nudiš, kao ni u cenu koju si postavila. Zašto bi onda verovali oni?

Fokusiraj se na to da daješ kupcima i klijentima vrednost umesto popusta.

Nastoji da im isporučiš jedinstvenu vrednost, ona koja se razlikuje od konkurentske. Objasni im zašto tvoji proizvodi ili usluge vrede baš toliko i po čemu su to jedinstveni.

Kada tvoju ponudu kreiraš da se razlikuje od ostalih i daješ dodatnu vrednost, tako izbegavaš konkurenciju i takmičenje u cenama.

 

Jer kada budu donosili odluku, daćeš količinu vrednosti dobijaju u odnosu na ono što bi trebalo da plate. Na njihovu odluku prilikom odabira, uticaće vrednost, ne cena, odnosno suma novca koju je potrebno da izdvoje.

Zato svoju ponudu i svoj brend gradi na višoj vrednosti umesto na nižim cenama.

 

Pronađi način kako da u svoju ponudu uvrstiš dodatnu vrednost. Obogati je samim detaljima koji za njih imaju vrednost, i to onim kojeg kupac ne očekuje. Jer upravo to malo može biti ono što pravi veliku razliku za tvoj biznis i brend.

 

Podeliću svoje iskustvo sa kupovinom u kojoj sam dobila niz dodatnih vrednosti.

 

Jednom prilikom i sama sam bila u ulozi kupca, gde su mali znaci pažnje učinili da se osećam posebno. Da se osećam kao osoba, a ne samo broj sobe u tom hotelu. Donela sam odluku da prolećni raspust porodično provedemo u termama i izbor je bio Terme Olimia u Sloveniji.

 

Još na samom dolasku u hotel pokazali su pažnju kroz personalizovane poklone koji su nas čekali u sobi. Bili su to drveni privezci u obliku naših horoskopskih znakova. Proverili su u kojem smo mesecu rođeni prilikom predaje pasoša kada smo se prijavili i postavili dok su spremali sobu za naš ulazak. Mnogo simpatičan gest za dobrodošlicu.

 

U sobi su nas čekali i dečiji bade mantili zajedno sa dečijim hotelskim papučama. A u kupatilu pored naših i njihove kupkice i sapunčići, na sve su mislili. Da ne opisujem reakciju curica i njihovo oduševljenje, prilično je jasno.

 

Ali ono što me je posebno oduševilo, jeste to što smo prilikom odjave iz hotela dobili paket užine za put. Pored sendviča, vode i voća u njemu su bile i dve bojanke sa mini drvenim bojicama kao zanimacijom deci tokom vožnje. Poznato je koliko su mala deca nestrpljiva tokom putovanja kolima, ovako im je bila okupirana pažnja na nekoliko sati. Genijalno zar ne?


Pitanje je da li to svaki hotel može da ponudi?

 

Da, naravno da može, jer posle doručka ostaje dovoljno hrane na stolovima, sasvim dovoljno da se spakuje užina po minimalnoj ceni koštanja za taj hotel. Ali da li svi hoteli to i rade? Ne, ne radi ogromna većina. Zapravo, ovo je jedini hotel u kojem smo dobili takvu pažnju, a obišla sam ih dosta.


Iskustvo koje sam imala prilikom boravka u pomenutom hotelu je nešto što se pamti i prepričava. Iskustvo koje me ne ostavlja ravnodušnom, već naprotiv oduševljava. Sasvim sigurno će oni ponovo biti moj izbor hotela za neki naredni porodični odmor. Biraću ih po ceni koju postave, jer njihova ponuda za mene i moju porodicu ima vrednost.


Zapamti, male stvari prave veliku razliku. Zato pronađi koje su to male stvari u tvom biznisu i pruži iskustvo i vrednost koje tvoje kupce i klijente neće ostaviti ravnodušnim. Tada ćeš svoje proizvode i usluge prodavati na osnovu više vrednosti, a ne nižih cena.