Koliko puta si se zapitala zašto tvoji potencijalni kupci nisu postal tvoji stvarni kupci? Zašto nisu kupili tvoj proizvod ili uslugu? A pisali su ti, raspitivali se i rekli da će se javiti kada razmisle.
Uložila si mnogo truda u kreiranje svoje ponude i znaš da je kvalitetna. A oni se na kraju nisu javili, jer nisu doneli odluku da kupe.
Podeliću sa tobom razlog zbog kojih je moguće da tvoj kupac nije doneo odluku o kupovini. U mojih petnaest godina iskustva u prodaji, pokazalo se da se kupci plaše rizika donošenja pogrešne odluke o kupovini.
Kupci se plaše da će možda pogrešiti u izboru koji bi napravili, ili nisu sigurni hoće li dobiti ono što žele i zbog čega bi na prvom mestu i doneli odluku da kupe. Plaše se da to možda ipak nije dovoljno dobro rešenje za njih i da im neće pomoći da reše svoj problem.
Nije dovoljno da ti znaš da je tvoja ponuda kvalitetna, već je neophodno da to i on zna kako bi lako doneo odluku da kupi i potom bio zadovoljan svojim izborom.
Jednostavno, pruži svojim kupcima potvrdu i dokaz kvaliteta za svoje proizvode ili usluge, otkloni im sumnju i omogući da kupuju bez rizika.
Postoji nekoliko načina putem kojih možeš da otkloniš rizik donošenja pogrešne odluke koji muči tvoje kupce:
Kreiranje dokaza kvaliteta ponude je važan deo tvog procesa prodaje. Primeni neki od ovih saveta i primetićeš i sama razliku.
Koliko puta si se zapitala zašto tvoji potencijalni kupci nisu postal tvoji stvarni kupci? Zašto nisu kupili tvoj proizvod ili uslugu? A pisali su ti, raspitivali se i rekli da će se javiti kada razmisle.
Uložila si mnogo truda u kreiranje svoje ponude i znaš da je kvalitetna. A oni se na kraju nisu javili, jer nisu doneli odluku da kupe.
Podeliću sa tobom razlog zbog kojih je moguće da tvoj kupac nije doneo odluku o kupovini. U mojih petnaest godina iskustva u prodaji, pokazalo se da se kupci plaše rizika donošenja pogrešne odluke o kupovini.
Kupci se plaše da će možda pogrešiti u izboru koji bi napravili, ili nisu sigurni hoće li dobiti ono što žele i zbog čega bi na prvom mestu i doneli odluku da kupe. Plaše se da to možda ipak nije dovoljno dobro rešenje za njih i da im neće pomoći da reše svoj problem.
Nije dovoljno da ti znaš da je tvoja ponuda kvalitetna, već je neophodno da to i on zna kako bi lako doneo odluku da kupi i potom bio zadovoljan svojim izborom.
Jednostavno, pruži svojim kupcima potvrdu i dokaz kvaliteta za svoje proizvode ili usluge, otkloni im sumnju i omogući da kupuju bez rizika.
Postoji nekoliko načina putem kojih možeš da otkloniš rizik donošenja pogrešne odluke koji muči tvoje kupce:
Kreiranje dokaza kvaliteta ponude je važan deo tvog procesa prodaje. Primeni neki od ovih saveta i primetićeš i sama razliku.