Radmila Igrutinovic

Jedan od glavnih razloga koji tvog kupca koči da kupi

Koliko puta si se zapitala zašto tvoji potencijalni kupci nisu postal tvoji stvarni kupci? Zašto nisu kupili tvoj proizvod ili uslugu? A pisali su ti, raspitivali se i rekli da će se javiti kada razmisle.

Uložila si mnogo truda u kreiranje svoje ponude i znaš da je kvalitetna. A oni se na kraju nisu javili, jer nisu doneli odluku da kupe.

Podeliću sa tobom razlog zbog kojih je moguće da tvoj kupac nije doneo odluku o kupovini. U mojih petnaest godina iskustva u prodaji, pokazalo se da se kupci plaše rizika donošenja pogrešne odluke o kupovini.

Kupci se plaše da će možda pogrešiti u izboru koji bi napravili, ili nisu sigurni hoće li dobiti ono što žele i zbog čega bi na prvom mestu i doneli odluku da kupe. Plaše se da to možda ipak nije dovoljno dobro rešenje za njih i da im neće pomoći da reše svoj problem.

Tvoj kupac se zapravo plaši tog rizika da ne pogreši prilikom kupovine određenog proizvoda ili usluge.

Nije dovoljno da ti znaš da je tvoja ponuda kvalitetna, već je neophodno da to i on zna kako bi lako doneo odluku da kupi i potom bio zadovoljan svojim izborom.

Pitaš se kako da otkloniš taj rizik?

Jednostavno, pruži svojim kupcima potvrdu i dokaz kvaliteta za svoje proizvode ili usluge, otkloni im sumnju i omogući da kupuju bez rizika.

Postoji nekoliko načina putem kojih možeš da otkloniš rizik donošenja pogrešne odluke koji muči tvoje kupce:

  • Podeli testemonijale zadovoljnih klijenata ili reviziju proizvoda zadovoljnih kupaca
  •  Pošalji im uzorak proizvoda da probaju ili demonstriraj kako proizvod radi 
  • Dozvoliim da zavire u tvoju ponudu kroz probni period ili preuzimanje dela materijala 
  • Omogući im garanciju za određeni vremenski period ili povraćaj novca u određenom roku
  • Pruži rok za povraćaj proizvoda ili otkazivanje zakazane usluge
  • Prikaži im svoj kredibilitet, sertifikat ili licencu

Kreiranje dokaza kvaliteta ponude je važan deo tvog procesa prodaje. Primeni neki od ovih saveta i primetićeš i sama razliku.

Jedan od glavnih razloga koji tvog kupca koči da kupi

Koliko puta si se zapitala zašto tvoji potencijalni kupci nisu postal tvoji stvarni kupci? Zašto nisu kupili tvoj proizvod ili uslugu? A pisali su ti, raspitivali se i rekli da će se javiti kada razmisle.

Uložila si mnogo truda u kreiranje svoje ponude i znaš da je kvalitetna. A oni se na kraju nisu javili, jer nisu doneli odluku da kupe.

Podeliću sa tobom razlog zbog kojih je moguće da tvoj kupac nije doneo odluku o kupovini. U mojih petnaest godina iskustva u prodaji, pokazalo se da se kupci plaše rizika donošenja pogrešne odluke o kupovini.

Kupci se plaše da će možda pogrešiti u izboru koji bi napravili, ili nisu sigurni hoće li dobiti ono što žele i zbog čega bi na prvom mestu i doneli odluku da kupe. Plaše se da to možda ipak nije dovoljno dobro rešenje za njih i da im neće pomoći da reše svoj problem.

Tvoj kupac se zapravo plaši tog rizika da ne pogreši prilikom kupovine određenog proizvoda ili usluge.

Nije dovoljno da ti znaš da je tvoja ponuda kvalitetna, već je neophodno da to i on zna kako bi lako doneo odluku da kupi i potom bio zadovoljan svojim izborom.

Pitaš se kako da otkloniš taj rizik?

Jednostavno, pruži svojim kupcima potvrdu i dokaz kvaliteta za svoje proizvode ili usluge, otkloni im sumnju i omogući da kupuju bez rizika.

Postoji nekoliko načina putem kojih možeš da otkloniš rizik donošenja pogrešne odluke koji muči tvoje kupce:

  • Podeli testemonijale zadovoljnih klijenata ili reviziju proizvoda zadovoljnih kupaca
  •  Pošalji im uzorak proizvoda da probaju ili demonstriraj kako proizvod radi 
  • Dozvoliim da zavire u tvoju ponudu kroz probni period ili preuzimanje dela materijala 
  • Omogući im garanciju za određeni vremenski period ili povraćaj novca u određenom roku
  • Pruži rok za povraćaj proizvoda ili otkazivanje zakazane usluge
  • Prikaži im svoj kredibilitet, sertifikat ili licencu

Kreiranje dokaza kvaliteta ponude je važan deo tvog procesa prodaje. Primeni neki od ovih saveta i primetićeš i sama razliku.